.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
کالای فاقد بارکد نشان دهنده قاچاق بودن آن است

معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران گفت:هر کالای فاقد بارکد نشان دهنده قاچاق بودن آن است.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ایسنا، حسین اصغرزاده اظهارداشت: مرحله دوم طرح شبنم برای برخی از کالاها  از جمله  لوازم خانگی ، لوازم صوتی و تصویری ، یارانه و قطعات آن ، لوازم آرایشی و بهداشتی ، انواع مکمل های غذایی و دارویی ، لوازم ساختمانی، اسباب بازی ها ، لوازم ورزشی ، انواع کمپوت ها و نوشیدنی ها ، روغن های خوراکی ، انواع پوشاک وارداتی ، انواع ساعت ، ماشین حساب و تلفن همراه ، کیف و کفش و تمامی لوازم و تجهیزات پزشکی و کالاهای الکتریکی وارداتی را شامل می شود.

وی ادامه داد:صاحبان انبارها و واحدهای صنعتی که دارای این اقلام هستند مکلفند اطلاعات مربوط به این کالاها را در قالب فرم خوداظهاری تکمیل و به اتحادیه مربوطه صنفی مراجعه کنند.

معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران افزود:بعد از تاییداتحادیه افراد به کارگزاری طرح شبنم مراجعه کنندو بارکد دوبعدی تهیه و روی کالاهای موجود در واحد صنفی نصب می شود.

اصغرزاده مدفاز دوم طرح شبنم را تا پایان دی ماه امسال اشاره کرد و افزود:بعد از پایان این زمان صاحبان کالاهایی که فرم خود اظهاری را تکمیل نکردند با آنان به عنوان عرضه کننده کالاهای قاچاق برخورد خواهد شد.

وی اظهار داشت:در گذشته امکان تشخیص کالاهای قاچاق و غیرقاچاق برای توزیع کنندگان ، مردم و عوامل نظارتی کار سختی بوده اجرای این طرح امکان اینکه مردم و توزیع کنندگان به تشخیص کالاهای قاچاق و غیرقاچاق  دست پیدا می کنند.

معاون سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران یادآور شد: هر کالای فاقد بارکد نشان دهنده قاچاق بودن آن است .

/ف250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.312 seconds.